5/10
·312 syf.··
2026 41. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2026 16:10
Yine olmamış maalesef.Başlarda -sevmediğim çeviri tarzına rağmen- güzel bir şey okuyacağımı düşündürdü.Kurgu, ortam, karakterlere kolayca kaptırdım kendimi.Özellikle atmosfer çok iyiydi.Gerilim son sayfaya kadar hissedilir cinstendi.Ama yarısından sonrası..Puf.Ters köşe, ters köşe gibi hissettirmedi.O kadar saçmaydı ki..Hikaye anlatıcısı ana karakter olduğunda bazı şeylere dikkat edilmesi gerekiyor.Mesela söyledikleri ile yaptıkları tutarlı olmalı.Son darbeyi yaparken ben ‘vay arkadaş, bunların hepsi bu yüzden miymiş’ demeliyim.Ama benim zihnimden geçen sadece iki kelime vardı, o da ‘ne alaka?’.Kurguya hiç uymamış, hiç oturmamış bi son ile bitti.Oradan buradan toplanmış hikayeler bir araya getirilip ortaya bi kitap çıkartılmaya çalışılmış gibi.Şu verdiğim puan tamamen akıcı ve atmosferin çok iyi olması.Bunun dışında bi zaman kaybı oldu benim için.
İnceleme
Güzel ÇirkinAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20251,976 okunma
·
101 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Güzel bir yorum olmuş kitabı okuyup okumama konusunda kararsızdım açıkçası şimdi karar vermiş oldum
Özgürlük Kitaplarda
Gönderi Sahibi
Teşekkürler.Bi faydası olmasına sevindim 😊