Yalnızlığı yarı mizahi yarı hüzünlü yönden anlatan ama mizahın altında aslında kalbi kırık bir adam var. Ve bunu dalga gecerek bizle paylaşmak istiyor. Güzel ve düşündürücü ozellikle komsularinin panjurlarının kapali olmasi hakkinda yaptigi yorumlar beni güldürdü:)