·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2024 00:00 9. sınıftayken okumuştum şuan 11. sınıfım. Yani üzerinden 2 sene geçmiş. Bitirdiğim zamanları hatırlıyorum. Ankaraya giderken otobüste bitirmiştim. Bugüne kadar bitiripte sevmediğim kitap olmadı. Kürk Mantolu Madonna da bunlardan biri. Karakterlere yorum yapmak gerekirse o zamanlar Maria Puder'in kendi sınırlarını çizen ama daha sonrada kendini sevdiği adamın kollarına bırakan bir kadın olması dikkatimi çekmişti. Rauf korkak biriydi bana göre. Maria cesur ve hayatın içinde olan bir kadınken; Rauf kendi dünyasında yaşayan, içine kapanık ve bence korkak biriydi. Zıt kutuplar birbirini çeker sözü burada hayat buluyor sanırım.