Tavsiye etmiyorum. Konusu güzeldi ama işlenememiş. Aşırı yavaştı ve çok sıkıldım. Hamile kaldığı adam da hep hikayedeydi, aşırı mantıksızdı. Arkadaşı da kendi hamile kalamadığı için arkadaşının hamile olmasını kaldıramadı ilk başta. Hiç beğenmedim çok gereksiz, vakit kaybı bir kitap.