Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 04 Şubat 2025 00:00 okuduğum zamanlar 10. sınıfa gidiyordum. Vahşet bölümlerinde anlık bir acaba okumasam mı diyip kitabı sıraya koyup birkaç saniyeliğine sadece önümdeki beyaz tahtaya baktığım olmuştu. Buna rağmen bence çok güzel bir ahlak ikilemi yaratıyor. Okurken bir yandan Alex'e üzüldüğüm oldu ama onun yaptıklarının yanında Alex'e yapılanlar bence bir hiçti. Hatta ölen masumların, dayak yiyen yaşlıların intikamıydı.