Adam FawerEmpatiZeynep Kasapoğlu Kitap hakkında başta çok önyargılı idim.İsminden kaynaklı bir kişisel gelişim veya o tür bir kitap olacağını düşünüyordum ama sonunda bir şans verdim ve 2 günde bitirdim.Gerçekten çok güçlü bir kalemle yazılmış ve yazarın birçok konuda bilgili olduğu ve kitabı yazmadan önce araştırma yaptığı çok açık.Keşke daha önce okusaydım.Herkese tavsiye ederim.Sadece sonlara doğru konu biraz biraz durakladı gibi,aşırı bilgi içeren kısımlarla konu durdu ama son kısım da şaşırtıcı ve güzeldi.