Popülizim bağlamında olması gerektiği yeri hak ediyor mu bilemem ama edebiyat üzerine güzel , empati kurduran bir irdeleme. Kurgu yoğun değil , sürükleyici değil , çabucak bitirdim diyemem ama kendini okutuyor ; dedikodu ağı gibi , böyle tanımlayabilirim bu kitabı.