Ali'nin doğum gününe kendi mahallesinden 4 kişi, Halil'in doğum gününe 8 kişi Erdal'ın doğum gününe 6 kişi gelmeyi planlamıştır. Arkadaşlarımın hepsi pastalarını Salih ustadan almışlardı. Salih ustada pastalarını hep aynı büyüklükte yapıp satmaktaydı. Ben ve yakın arkadaşım Elif bu arkadaşlarımdan birbirinin doğum gününe gitmeyi düşünüyoruz. Hepsini aynı seviyede seviyoruz ama ben pasta yemeyi daha çok seviyorum. Elif ise diyet yapıyor ve gittiğinde çok az pasta yemek istiyor. Sizce Elif ile ben kimin doğum gününe gidersek daha çok memnun oluruz? Bizim ne kadar pasta yiyeceğimizi ve kime gitmemiz gerektiğini bulmamıza yardımcı olur musunuz?
Eğitim
·
128 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.