Kitap fena olmayan fantastik bir başlangıçla başlıyor ama kitabın geri kalanında sadece doğurmak doğurganlık ve çocukla ilgili devam ediyor. Kitap sanki 16 yaşında biri tarafından yazılmış gibi anlamsız diyaloglar acele ettirilmiş bir ilişki ve gereksiz bir yaş farkından oluşuyor. Bütün hikayenin kızın doğurması üzerine kurulması üstüne bir de kızımızın ben başka kızlar gibi değilim tavrı beni inanılmaz rahatsız etti. Konusu yüzünden ve kralın gücünün bana yaratıcı gelmesi yüzünden verdiğim puan yoksa gerçekten kötüydü.