Oturup saatlerce övebileceğim bir kitap.
Afganistanlı kadınların çektiği zorlukları yaşadığı haksızlıkları o kadar güzel anlatmış ki
Yazar,Leyla ve Meryem olarak ikiye ayrıyor romanı sonra ikisini ortak bir noktada birleştiriyor.Bu romanda ki tek eleştirim Meryem.. O mutlu sonu hak ediyordu