Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2026 14:11 Ana karakterimiz olan Sedef’in yaşadığı olaylar gerçekten kötü 7 yaşında yetimhaneye verilmesi mi yoksa 14 yaşında hapishaneye girmesi mi? Annesiz babasız büyümek gerçekten çok zor 20 yaşından sonra, davası durdurularak hapishaneden çıkartılıyor Sedef çıkmak istemiyor çünkü nerede kalıcağını, hayatını nasıl devam ettireceğini bilmiyor Sedef’e küçüklükten “yarasa” damgası vuruluyo öcü diye atlandırdığı kişiden yıllar sonra (yani 20 yaşında) hapishaneden çıktığında özel çalışanlar tarafından eğitilmek için Sedef alınıyor fakat Sedef ilklerde istemeyerek kitap devam ediyor…
Kitap güzel ve sarıyor okumanızı tavsiye ederim. 4 kitaptan oluşuyor fakat kitaplar kalın olduğundan okumanız biraz zaman alabilir. devamıda okunur çünkü kitap sizi merak içinde bırakıyor.Onun dışında okumanızı tavsiye ederim🩷