·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2026 15:40 Sanırım son zamanlarda- hatta çok uzun zamandır demeleliyim- elimden bırkamdan okumak istediğim ve nasıl bittiğini anlamadığım nadir kitaplardandı. Bu tadda bir kitabı en son lisede okudum sanırım. Hikayenin dışında inanılmaz akıcı, asla sıkmayan, merak etmekten bir saniye geri kalmadığınız bir dil kullanılmış. Her şey birbiriyle çok bağlantılı ve tatmin edici şekilde sonlanması da ayrı bir tat veriyor. Hayata kısa bir mola vermek için cazip bir kitap bence ve hemen serinin devamını okumak istiyorum.