Ortaokul 8.sınıf öğrencimizin 2 senedir emek verdiği kitabı sonunda okudum. İnsanın hayal gücünün sınır tanımaması ve bunu kaleme dökebilmesi o kadar güzel ki! İlk kitabını okuduğumuz yazarın betimlemeleri, yiyecekleri isimlendirmesi o kadar güzel ki.. luna ve mathildanın sihirli yolcuğunu keyifle okumanız dileğiyle