Hep kolayca bağışlamıştım. Bağışlayıp unutmak hesaplaşmaktan çok daha kolaydı. Bağışlıyordun ve bitiyordu. Başını alıp gitmen, hayatını değiştirmen gerekmiyordu.
Sayfa 152 - Can Çağdaş- 32.Baskı·Kitabı okudu
Alıntı
·1 alıntı·
158 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.