·128 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2026 19:37 Pulitzer Ödülüne değer görülmüş yazar. Daha doğrusu şair, roman olarak sadece bu kitabı yazmış. Anlatımı çok düz. Olay falan bir şey yok. Şiirsel anlatımı var ama kitaptaki hiçbir duygu bana geçmedi. Maud'un çocukluğundan yetişkinlik evresine kadar süren hayatını okuyoruz ama konu o kadar çok ordan oraya atlıyor ki kız ne zaman evlendi, ne zaman hamile kaldı doğurdu etti takip etmek oldukça güç. Konusu aslında güzel de yazar bunu isleyememiş. Irkçılık, savaş, yoksulluk ve evlilik konularını işlemeye çalışmış ama olmamış, sevmedim hiç.