Akıcı bir kitaptı. Yaşananların yazarın kendi anıları olduğu için okurken insan hayatının ne kadar ucuz olabileceğini hatırlattı. Sadece yazarın da dediği gibi birçok insan hayatta anlam bulmaya çalışıp bu kitabı alıyorsa çözülmesi gereken şeyler var demektir. Umarım bizlere yardımı dokunur.