·136 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2026 00:00 kendince bir şair, öylesine yani..
Öylesine geçiştirdiğimiz duyguların öylesine dile getirilmiş hallerini okuyoruz dizelerde.. Kapalı, üstü örtülü, çoğu yerde duygu verme kaygısı olmadan. Bazen savruk bazen de evden biri gibi.
"Ruhumuzun kirlenmesi dolmadı mı?" diyor şair sanki içinde yaşadığımız yüzyıla hakimmiş gibi. Bu gibi sessiz çığlıklar doldurduğumuz dünyayı Zarifoğlu dilinden okuyoruz. Yedi Güzel Adam'ca olan dilden...
Çoğumuz bu ismi dizisinden biliyoruz. Her ne kadar benim için okuması zor olsa da enteresan bir süreçti. Sanırım ben şiir okumalarında duygu arıyorum. Ağlatacak cinsten, bazen de aşık olmak isteyecek derecede deli düşüncelere akıtabilecek dizeler arıyor gözüm. Cahit Zarifoğlu dizeleri için bunu söylemek çok mümkün değil. Kapalı bir adam Cahit Bey. Tıpkı Cemal Süreya gibi. Onu okurken tıpkı ecnebi dilinden çevrilmiş bir şiir okuyormuş gibi hissedersiniz. Ama bu da onun düşüncelerinin akıtılmış halidir. Vesselam..