·664 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2026 00:00 bu kadar uzun bir kitabın böylesine akıcı olmasını beklemiyordum. öyle güzel bi otobiyografik roman okuduk ki mest oldum. özellikle sonu çok çok güzeldi. böyle uzun bir roman tam olarak yazıldığı gibi incelikli ve yürek ısıtan bir son hak ediyordu.