tek kelimeyle ba-yıl-dım. aşırı iyi bir kurgu. son sayfaya kadar nefesimi tuttuğum, kafamda sürekli olayları baştan kurguladığım enfes bir romandı. çizimlerin etkisi de apayrı bi detaydı.
bu kadar uzun bir kitabın böylesine akıcı olmasını beklemiyordum. öyle güzel bi otobiyografik roman okuduk ki mest oldum. özellikle sonu çok çok güzeldi. böyle uzun bir roman tam olarak yazıldığı gibi incelikli ve yürek ısıtan bir son hak ediyordu.
Jane EyreCharlotte Brontë · İthaki Yayınları · 201842,2bin okunma