Herkes bir aynadır bize bizi gösteren
Yaşanan her olay bir sebeple olur.Karşısına çıkan her insan bir sebeple girer yaşamına.Herkes bir aynadır bize bizi gösteren.İçimizin derinliklerinde sakladığımız ne varsa onları yansıtırlar. Y da bulunma nedenimizi gerçekleştirmek üzere var olurlar yaşamlarımızda.Doğduğumuz ev tesadüf değildir.
Sayfa 484·Kitabı okudu
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.