Yazardan okuduğum ilk kitaptı; 30. sayfadan sonra yarım bırakmıştım. Ama alıntılarınızı ve yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum… Belki bir gün yeniden bir şans veririm.
Olabilir tabiki ama kesinlikle şans vermelisiniz tekrardan bence😇çok teşekkür ederim güzel ve değerli yorumunuz için🙏ben de aynı şekilde severek takip ediyorum sizi🌸