6/10
·517 syf.··
2026 13. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2026 15:09
Kitabı okurken 'Yeter artık, ne zaman bitecek tüm bunlar!' diye düşünürken, kitabı kapatınca 'Tamam, kabul ediyorum güzel bir sondu.' dedim. (İncelemelerimde konudan bahsetmeyi tercih etmiyorum. Arka kapak yazılarında yeterince bilgi var zaten.) Metin Savaş, üslubu şahsına münhasır bir yazar. Aslında bu incelemeyi yazmam gereksiz. Çünkü yazar sağolsun kitabın kurgusu içinde kendi incelemesini yapmış. Oldukça yerinde buldum üstelik eleştirilerini. Yine de birkaç şeyden bahsetmeliyim: Anlatımı bu kadar güçlü bir yazarken bazen öyle yavan yazıyor ki hayret ediyorum. Yani bunca kelime bilgisine, edebi yönüne hakaret gibi geliyor kullandığı argolar, karakterlerinin basit diyalogları... Bu elbette okuma tercihimle alakalı bi durum. Fakat tekrar edilen detaylar beni gerçekten yordu. 250 sayfa olsa tam tadında olacakmış. Kurgusu biraz oturmamış ve yavaş hissettirdi üstelik. Serinin devam kitaplarına bakmayı düşünmesem bile Metin Savaş, bir kez olsun okunması gereken bir yazar. Şahsen bundan önce okuduğum Melengicin Gölgesinde kitabını daha etkileyici bulmuştum. Değişik bir tarz denemek isteyenlere tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
Baykuşlar Geceleyin ÖterMetin Savaş · Ötüken Neşriyat · 201996 okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.