Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 15 Nisan 2026 23:06 Kitabı umre için gittiğimde Mekke ve Medine de okudum. Ve çok da faydalı oldu. Uzun yıllar araştırma yapılarak hazırlanmış olduğu belli. Kitabı okudukça Efendimizin doğduğu topraklarda peşinden yürüyor. Savaştığı harp meydanlarında onu gözlüyor, sevr de gözleriniz örümcek ağını arıyor. Cebeli Nur da tefekküre dalıyor, medine-i münevveredeki Hz. Ayşe sütununda namaz kılıp dua ediyorsunuz. Ve benim hiç bilmediğim bu kitapla öğrendiğim bilgiler olarak ecdadımızın bu mukaddes topraklardaki hizmetlerine şahit oluyorsunuz .