Puan vermedi·168 syf.··
2026 3. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2026 23:57
Beyaz Gemi benim için sade ama çok derin bir kitaptı. Okurken en çok küçük çocuğun hayal dünyası etkiledi beni; aslında gerçeklerin ne kadar acı olabileceğini onun gözünden görmek insanı düşündürüyor. Cengiz Aytmatov burada doğa ile insanı çok güzel bir şekilde karşılaştırmış ve bence insanların ne kadar acımasızlaşabileceğini çok net göstermiş. Kısa ama etkisi uzun süren, biraz hüzünlü ama anlamlı bir kitaptı diyebilirim.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.