·448 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2026 00:00 Yazarın diğer kitaplarına göre vasat bir toman olduğunu düşünüyorum. Konular arasındaki geçişlerde kopukluk var. Türkçe ye çevrilirken bir çok yerde düşük cümle ve imla hatası var. Nokta ve virgül kullanımının yapılmaması cümlelerde anlam değişikliklerine sebebiyet vermiş.