·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Kasım 2017 10:17 Kitabı bana bir doktor vermişti al oku diye. Kapağı hoşuma gitmedi diye atmıştım bir kenara. Bir istekle okudum ve keşke önceden de okusaydım dedim. Kitap hem akıcı hem de toplumsal konularda güzel değinmiş.
Bilindiği gibi Finlandiya refah seviyesi ve toplumsal gelişmişliği -son dönemde düşüş gösterse de- en iyi ülkelerden.
Bu noktalara gelişin temeli ta o dönemlerde atılmış, kitap da bu dönemi gayet güzel anlatmış.
Daha ilginci Finlandiyalıların gelişim öncesi dönemi ile ülkemizin durumunu kıyaslayınca bazı benzerlikler göze çarpıyor. Zaten Mustafa Kemal Atatürk'te bu kitabı tavsiye etmiştir.
Herkes ve özellikle gençlerin bu kitabı okuması gerektiğini düşünüyorum.
İnşallah bir gün bizim ülkemiz de muasır medeniyetler üzerine çıkarız.
Siyasilerde iş yok, büyük bölüm bize düşüyor.
Yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim.