Kaderin Başkentinde Kadın röportajında gördüm kitabı. İnternetten satın aldım (Söylemeliyim ki her yerde farklı fiyatta satılıyor, bu hoş değil.) Varlık Dergisinden bildiğim Jale Sancak ve çevirilerine hayran olduğum Fuat Sevimay derlemiş.Çok güzel olmuş. Bu öyküyle başladım. Sondan başa okudum.Zeynep Özcan’ı köşe yazılarından biliyordum. Özellikle sonu çok etkileyici.Sarsıcı, kadını iyi anlatmış, sorunlarını iyi yansıtmış.Biz kadınların en dikkat etmesi gereken konu bence de bu!”Ne mutludur çektiği tarifsiz acılara rağmen vazgeçmeyenlere, çürüme başlamadan çatlaklarını iğne ve iplikle tutturup kaderin başkentinden ayrılarak hayatını ilmek ilmek işleyenlere ve hemcinslerine yurt olan kutlu kadınlara”
Kitaptaki tüm öyküleri yavaş yavaş okuyorum, şu ana kadar okuduklarım..hepsi çok iyi. Ayşen Peren ve Bihterin Okan da çok güzel öyküler yazmışlar.Onları da paylaşacağım.