İffet

@ifoot
9/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Bu kitap gri falan değil. Gri dediğimiz şeyde bir tereddüt olur, bir çatışma olur. Burada öyle bir tereddüt yok. Sistem çok net, çok soğuk ve bilerek acımasız. Ama Ishiguro’nun yaptığı şey şu yüzden insanı afallatıyor: Karanlığı bağırarak göstermiyor. Kan yok, çığlık yok, isyan yok. Her şey “normal”miş gibi akıyor. Bu da karanlığı daha karanlık yapıyor.
Beni Asla BırakmaKazuo Ishiguro · Yapı Kredi Yayınları · 202512,3bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.