·800 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2026 00:00 Öncelikle kitabın yazılış hikayesi vs. başlı başına ilginç, ben kitabı okumaya başladığımda tammıyla çeşitli nedenlerden ötürü çok önyargılıydım. Şunu söylemek lazım, kitap bir aşk kitabı değil, öyle vıcık vıcık romantizm yok, en büyük önyargım buydu. Çok üst seviyede tarih kitabı, okurken kendinizi 19. yüzyıl Amerikasında buluyorsunuz. Çok güzel kişisel, tarihsel ve sosyolojik incelemeler var, uzunluğuna aldanmayın, mutlaka okumanıx gereken bir kitap. Tüm okurseverler mutlaka sevecek bir tarafını bulacaktır.
Tek negatif tarafı, ırkçı tandanslı kısımlar, çok rahatsız ediyor. Yazıldığı dönemi gözönünde bulundurarak okumak gerekiyor.