·496 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2026 04:14 Çok akıcıydı kolay okundu. Hikaye iyi ama mükemmel değil. Diyaloglar beni 15 yaşıma götürdü aşırı ergen muhabbetler saçma sapan çocuksu tavırlar gerçekten komikti. Türk yazarların kitaplarından bu yüzden hazetmiyorum. Ayliz kronik bir ergen karakteri çok zayıf. İyi işlenmemiş gerçi tüm karakterlerin öyle. Başka bir dünyaya gidiyor ama orası da aynı kendi dünyası gibi aşırı saçma bir atmosfer bence. Aytun ve simgenin adı türk tamam ama annelerinin de öyle o da saçma geldi. Bir de birden bire göğümün ateşi ateşinin suyu başımın belası belalım. Ay içim bayıldı gerçekten. Farklı olacağım diye herkes gibi olmak? Klasik Wattpad hikayeleri işte. Bu yüzden yabancı yazarları daha çok seviyorum böyle vıcık vıcık saçma diyaloglar olmuyor. Neyse buraya kadar geldik bir kere başladık bakalım devamında ne olacak.