Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
· Şu hortumlu dünyada file bizde eşlik ediyoruz
Şu hortumlu dünyada insanlar hain zalim sevgisiz güzel yüz çok güzel Gönül yok bir fil hortumu kadar yakınken insanlara güzellik insanlar negatifligi seçiyor insanlar
Da haklı ne diyeyim ki hiç kimse işini güzel yapmıyor herşeyi ve hiçbir şeyi sevmiyor denemiyor işini güzel yapmıyor ve bu böyle olunca insanın adil olmayan bi oyunda savaşacak dermanı da olmuyor ve battıkca batıyoruz dediğiniz gibi dedelerimiz burayı kurtuluş savaşında hiçbir zaman kurtarmamacasına kurtarmışlar ve siz çok güzel anlatmışsınız ama negatif iyrenç insanlar yüzünden bende negatif oldum aptal insanlar işte nolacak böyle böyle