Şermin Yaşar, bu kitapta hayatın içinden, insanı derinden etkileyen 19 hikaye anlatıyor. Hikayelerin hepsinde yas ve kayıp temasını ele almış. Hikayeler kısa olmasına rağmen insanın ruhuna dokunuyor ama beni en çok etkileyen "Kimlikte Nurşen" adlı hikaye oldu. Ah Nurşen keşke bir kere sarılıp, teselli edebilseydim seni...
Sadece başkalarının hikayesini anlatmamış kendi hikayesinden de bir parça eklemiş, Şermin Yaşar. "Geçtiğimiz Kırk Gün" adlı hikayede kaybettiği eşinin ardından yaşadığı yas sürecini anlatmış.
Dili sade, anlatımı basit ama bir o kadar da etkileyici. Okurunu cümleleriyle kendine bağlıyor. İnanılmaz derece de iyi bir gözlemci Şermin Yaşar. Öykülerdeki karakterlerin hepsi günlük hayatta karşımıza çıkabilecek insanlar. Okumadıysanız kesinlikle okuyun, tavsiye ederim.