·224 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2026 12:49 İskender Pala’nın kalemini kurgusunu seven bir okur olarak yine beğendiğim bir kitap oldu. Kitap yine bir tarihi olay içerisinde anlatılıyor, vaka-i Hayriye yılları içerisindeki o karışık dönemde bir kaşıkçı elması hırsızlığı, ki özlü sözlerle zenginleştirilmiş bir anlatım ile bu hırsızlık olayı bilindik tüm tabuları yıkıyor. Kitabı eleştireceğim yön şu olabilir İskender Pala’nın tüm kitaplarını okumuş biri olarak diğer kitaplarına kıyasla basit bulduğumu söyleyebilirim. Olay örgüsü genişletilebilir sonuç kısmında ters köşe olabilirdik ama yine de okunulabilir bir eser.