·536 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2026 01:48 Bu kitabı okurken birden çok duygunun içerisine girdim.Öfke,aşk, kıskançlık,hüzün,kaybetmenin dayanılmaz acısı,yola çıkıldığı anda zamanla bütün duyguların önemini yitirmesi ve en sonda hafif bir tebüssüm,kabulleniş.
Her sayfada sanki biraz kendi içime döndüm,kendi kırgınlıklarımı gördüm.İlk defa bir kitap bana hayatın siyah ya da beyazdan ibaret olmadığını içinde her duygunun barındığını gösterdi.