Bu kitap... Harikaydı
Yazardan okuduğum ikinci ve favori kitabım oldu. Yazım dili akıcı ve güzel. Duyguyu kesinlikle insana geçirebilen bir kalemi var.
Konusundan bahsedecek olursam; Reed kızını aramak için geldiği partide yolları Halley ile kesişiyor. Sohbet arasında konu yaşlara gelince Halley, Reed'e yaşı konusunda yalan söylüyor. Bir daha karşılaşmayız düşüncesi ile ama yalanı hemen ortaya çıkıyor. Haliyle Reed bunu kendine yediremeyip partiyi terk ediyor. Çünkü etkilendiği bu güzel kızın kendi kızından sadece bir yaş büyük olduğunu öğreniyor.
Halley küçüklüğünden itibaren babası tarafından şiddet ve istismara maruz kalan bir kız. Annesini soracak olursanız kendisi alkol bağımlısı ve hiç bir zaman kızını koruyup kollamıyor. Yaşadıklarını okudukça içimde bir yerlerde birşeylerin paramparça olduğunu hissettim. Yaşadığı hiç bir şeyi hak etmemişti. En son ki şiddetin ardından kolu kırılıyor. Sığınmak ve o anki şiddetten kurtulmak için arkaşı Tara'nın evine sığınıyor. Annesi ve Tara, Halley'e çok güzel aile oluyorlar. Herşey yolunda giderken Tara'nın babası onlara ziyarete geliyor. Ve tahmin edin babası kim? Halley'in partide tanışıp yalan söylediği ve deli gibi etkilendiği o adam: Reed...
Tara ve annesinin, Halley'e sahip çıkıp onu asla incitmemeleri o kadar güzeldi ki... içimi sıcacık etti her okuduğum da Halley'i yaşadıkları o kadar olgunlastırmıştı ki kesinlikle bu kız 17 yaşında demezdiniz. Reed'in yaptığı bazı şeylerde kesinlikle geçerli sebebi vardı ama bazı kısımlarda kesinlikle yaşının adamı değildi. Bana göre biraz da korkaktı. Ama çok geç olmadan aklı başına geliyor. Yaş farkı ve yasak aşk sevenler için tavsiyemdir
Not: Tara'nın annesi ve babası olan Reed hiç evlenmemiştir.