Şaşkınlık içinde okuduğum bir romandı… Roman diyemeyecek kadar da gerçek… Osmanlı döneminde uzun sadrazam yıllarında kuyruklu yıldız hikayesi altında yaşanılan vahşet derecesinde sapkınlıkları anlatan içerik sanki günümüzü anlatıyor gibi… Dili biraz zorlayıcı ama okuduklarımı sindirmek beni daha da zorladı. İskender Pala hayranlarının severek okuyacağı bir kitap. Kitap severlere tavsiye ederim.