3/10
·368 syf.··
2026 13. kitabı
Hakan, seni hiç sevmedim süt oğlan. Sana gelince Burcu sende varoşun önde gideniydin ama bu budalılığına bir son verip gerçeklerle yüzleşmen karşısında sana şapka kaldırıyorum. Çünkü bu yanlıştan dönmek herkese nasip olmaz, bilesin. Erdem dışında kapak atmadığın karakter kalmadı. Bir ara Erdem için endişelendim, yalan yok. Seni bu duruma sokan baba sevgisizliğiydi. Ona olan açlığını başka adamlarda bulmanı doğru bulmasam da seni o kördüğüm olan sahnede çok iyi anladığımı bilmeni isterim. Tabi bu sahnelere gelinceye kadar ben söve söve ilerlesem de yapacak bir şey yok. Öyle ya öfkeden ilk defa bir kitaba küfür yazdım. İlk demişken bu kitap sayesinde çok tatlı bir kızla da tanışma fırsatım oldu. O kendini biliyor değil mi Jojo? Seni seviyorum dostum. Ona da buradan kucak dolusu sevgiler. Şimdi gelelim diğer karakterlere. Alper ve Gökçe harika iki karakterdi. Benim favorim kesinlikle onlardı. Dikkatinizi çekerim dili geçmiş zaman. Ne yazık ki bu hikaye onlar için kötü sonla bitti. Aynı şehirde bir hikaye bitti ama yenisi doğdu. Erdem 10 yılın sonunda Yankı'ya evlenme teklifi etti. Bu hikayede mutlu son onlar için yazıldı ve tabi Burcu'nun tesadüfen tanıştığı hayatının şansı Bay gizem. Gökçe'nin ailesi ölmeseydi bu kadar acı çekmezdi. Bir can bu kadar basit bir sebepten katledilemezdi. Bu kitaptan şu sonucu çıkardım. Haset ve kıskançlığın ne denli tehlikeli bir duygu olduğunu ve en sevdiğin insanın en ufak bir yanlışını dışardaki insanlara gösterdiğin hassasiyet gibi onlara da göstermen olduğuydu. Gerekirse o insanı değerlendirme sonucu sınıfta kaldığı an hayatından en kısa sürede çıkarmak en doğrusu bu. Sana zarar veren ailen olsa bile. Varlığımın kıymetini bilmeyene yokluğumu hediye ediyorum. Katiline gelecek olursak salaklığı anadan, ruh hastalığı da babadan gelme bundan sonra gine ben küfretmişim ya. Başta katilini babası sandım. Şerefsiz. Baba gibi önemli bir vasıfı bile hak etmiyor sapık herif. Annesi desen zavallının tekiydi. Kanı bozuk sinsi bir şarlatan dünyaya getirmişler... Neyse ben daha fazla konuşursam işi yokuşa süreceğim. Yirmi sekiz ve yirmi dokuzuncu sahnede kendimi zor bela tuttum. Size tavsiyem psikolojinizin elverdiği bir vakit başlamanız. Son olarak kitap yüzeysel anlatıldığı için baya akıcı. Kitabın wattpad'de altanetif bir sonu var. Son iki bölüm. Ama beni pek tatmin ettiği söylenemez.
Edebiyat & Roman
Ölüler KonuşamazDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20228,1bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.