Kitaptaki böcek sıkışmışlığını gerçekten böcekmiş gibi algılarsanız sıkılırsınız. Ama depresif bir hal gibi algılarsanız kendinizden izler bile görebilirsiniz. Ben kitapta kendimi gördüm açıkçası ve bundan dolayı da beğendim. 70 küsür sayfalık bir kitap değilde 200 sayfalık bir kitap olsa çok daha iyi olacakmış gibi ama bu haliyle bile neden klasik olduğu belli.