OKUDUM - BİTTİ!
Kitap Adı : KIŞTAN SONRA
Yazar Adı : GUADALUPE NETTEL
Sayfa Sayısı : 244
Kitap Puanım : 10 / 10
Kitap İncelemem :
Ve evet, Guadalupe Nettel yine yaptı yapacağını! "Kıştan Sonra" tam anlamıyla 10/10 bir deneyimdi benim için.
Bu kitabı okurken sadece bir hikaye okumadım, Paris ve New York'un o gri, melankolik atmosferinde Cecilia ve Claudio'nun ruh hallerine büründüm resmen. Yalnızlık, aidiyet arayışı, ilişkilerin karmaşıklığı... Nettel, tüm bunları o kadar keskin ve dolambaçsız bir dille anlatmış ki, her cümlenin altını çizmek istedim.
Beklentimin çok ötesinde bir derinlik buldum. Karakterlerin iç dünyalarındaki fırtınalar, birbirine değen ama asla tam olarak kesişmeyen hayatları... "Zihin kendi içinde bir yerdir ve yine kendi içinde cehennemi cennete, cenneti cehenneme dönüştürebilir" alıntısı, kitabın özünü o kadar güzel özetliyor ki! Bu roman, bitse de etkisi uzun süre üzerinizden atamayacağınız türden. Kesinlikle okuyun, okutun!
#KıştanSonra #GuadalupeNettel #Kitapİncelemesi #OkudumBitti #10Üzerinden10 #Edebiyat #KitapTavsiyesi #Bookstagram #NeOkudum #KitapKurdu #DerinOkuma #LiveraYayınları #OkumaHalleri #TavsiyeKitap
Guadalupe NettelBanu KarakaşKıştan Sonra