10/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2026 14. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2026 22:57
İki kız kardeş Viann ve İsabelle… Anneleri öldükten sonra babalarının da onları bırakmasıyla hayata tutunmaya çalışan iki kız. Kitabın ilk başlarında abla olan Viann’a sinirlenmiştim kardeşi küçük olmasına rağmen onu terk ediyordu 16-17 yaşlarında tanıştığı Antonie ile evlenip. Sonrasında aslında onun da bir şeylere tutunup hayatta kalmaya çalışan küçük bir kız olduğunu fark ettim. Savaşların ne kadar yıkıcı, yok edici, insanlık dışı olduğunu bu kitapta bir kez daha görmüş oldum. II.Dünya Savaşı bu iki kız kardeşinden gözünden bizlere aktarılmış. İsabelle; çok güçlü, öfkeli, kurallara aykırı, ülkesinin işgal edilmesini hazmedeyen ve 19 yaşında olmasına rağmen bir şeyler yapmaya çalışan, tehlikeye atılmaktan korkmayan biri. Viann; Daha sakin, çocuğunun güvenliğini düşünen, hayatta kalmaya çalışan, evini koruyan, ülkesi işgal altındayken o aynı zamanda birde kendi içinde savaş veren, pişmanlıkları olan ve bunları farklı yönlerden telafi etmeye çalışan biri. Kitabı çok severek okuduk. Rumeysa Önder değil miiiii? (Benimle okuduğu için kitabı daha çok sevdiğini düşünüyorum :) ) Kesinlikle okunması gereken bir kitap. İyi okumalar.
BülbülKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 20227,9bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.