Alacakaranlık
8/10
·400 syf.··
2026 3. kitabı
İlk öncelikle, fantastik kitaptı. Kitap baya akıcıydı bence. Aşırı güçlü atmosferi vardı, okurken olayı yaşıo gibiydin, o taraftan sarıyoduuu. Çok hızlı okunuyordu, dili de sadeydi. Bir bölüm daha diye söylendim hep. Ve mesela okuyunca kendini karakterin yerine koyabiliyodun, empati anlamında yani. AMAAA. Yinede beğenmediğim taraflar vardı. 1. Yan karakterlerin zayıf kalması - Bence bir kitapta yan karakterler de mutlaka önemli olmalıdır. Ama kitapta daha çok sadece Bella ve Edward üzerine odaklanılmış gibiydi. 2. Aşırı idealize edilmiş aşk.- Bence seri biraz aşkı tek kişi=herşey gibi gösteriyo. Romantik gelebilir ama bence bu aksine aşk değil bağımlılık gibi geldi bana. 3. Diyaloglar - Bazen garip ve cringe geliyodu ya filmindede öyleydi Bunların dışında, unutup tekrar okuyabileceğim kitaplar listesinde olan bir kitap. Bay bayyy.
AlacakaranlıkStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201727,7bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.