5/10
·456 syf.··
2026 40. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2026 18:32
Dili, anlatımı, bilgileri verdiği, zamanlama güzeldi. Ama ben Seher'i pek sevemedim. Karakteri çok sevemediğim kitapları okuyamıyorum. Çok uzun buldum. Sonu oldu bittiye gelmişti. Elimde başka kitabı daha var okur muyum bilmiyorum.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.