7/10
·352 syf.··
2026 113. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2026 15:58
Birinci kitabı çok severek okumuştum. Birinci kitap her şeyiyle çok güzeldi. Ama ne yazık ki aynı düşünceyi bu kitap için söyleyemiyorum. Çünkü kitapta bir olmamışlık vardı. Kendini okutuyor mu okutuyor ama kesinlikle birinci kitap gibi değildi.
Aşkın PeşindeHannah Bonam-Young · Martı Yayınları · 202614 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.