Puan vermedi·112 syf.··
2026 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2026 00:52
Fareler ve İnsanlar bana insanların aslında en çok anlaşılmaya ve birine güvenmeye ihtiyaç duyduğunu hissettirdi. Kitapta herkesin bir hayali var ama hayat bazen insanın istediği gibi gitmiyor. En çok hoşuma giden şey ise kısa bir hikâye olmasına rağmen çok derin duygular bırakmasıydı. Okurken hem karakterlere üzüldüm hem de bazı yerlerde kendimi düşündüm. Keyiflice okudum. Kesinlikle okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,9bin okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.