Puan vermedi·84 syf.··
2026 21. kitabı
#okudumbitti •Bizden geçti de, demiştin, hepsi ölümün rahminde Bu çocuklar nasıl yaşayacaklar bu ülkede. Üç kadim kavram, yaşamın üç büyük izleği ask, yalnızlık ve ölüm, şiirden siire iç içe gecerek birbirinin kapısıni calıyor. Sonra üçü birlikte gelip hepimizin hayatına doluyor. Yaşıyoruz Sessizce, aşkın, emeğin ve dünyanın ölümle bir daha yüceltildigi bir varoluş simyası. ... Ölüm degil büyük ceza Her zerresi yalnızlık Bir dünyayı sevmek halâ Ayrılık burcum... Parmaklarım birer mihrap çırası Gövdem bitene kadar tüteceğim başında. ... Öyle bir acı ki bu ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor, yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor... ️Şair bu kitabı, eşi Hatice Erbaş'ın vefatının ardından kaleme almıştır. Kitap genel olarak yas, kayıp, aşk ve ölüm temalarını işler. Ben yine şiirlere daldım.. Yazarın kaleminden mısraları sizlere bırakıyorum... Okumayı sevdiğim türlerden sizlere kitap önersii yapmaya devam edeceğim. Şiir okumayı sevenler için gelsin #şiir #kitapönerisi #şükrüerbaş #yaşıyoruzsessizce
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.