#okudumbitti
•Bizden geçti de, demiştin, hepsi ölümün rahminde
Bu çocuklar nasıl yaşayacaklar bu ülkede.
Üç kadim kavram, yaşamın üç büyük izleği
ask, yalnızlık ve ölüm, şiirden siire iç içe
gecerek birbirinin kapısıni calıyor. Sonra
üçü birlikte gelip hepimizin hayatına
doluyor.
Yaşıyoruz Sessizce, aşkın, emeğin
ve dünyanın ölümle bir daha yüceltildigi
bir varoluş simyası.
...
Ölüm degil büyük ceza
Her zerresi yalnızlık
Bir dünyayı sevmek halâ
Ayrılık burcum...
Parmaklarım birer mihrap çırası
Gövdem bitene kadar tüteceğim başında.
...
Öyle bir acı ki bu ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor,
yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor...
️Şair bu kitabı, eşi Hatice Erbaş'ın vefatının ardından kaleme almıştır. Kitap genel olarak yas, kayıp, aşk ve ölüm temalarını işler.
Ben yine şiirlere daldım..
Yazarın kaleminden mısraları sizlere bırakıyorum...
Okumayı sevdiğim türlerden sizlere kitap önersii yapmaya devam edeceğim.
Şiir okumayı sevenler için gelsin
#şiir #kitapönerisi #şükrüerbaş #yaşıyoruzsessizce