Bu kitabı okuduğunuzda topluma bakış açınız biraz sarsılıyor aslında bildiğiniz bastırdığınız gerçeklerle yeniden yüzleştiğiniz anlar oluyor. İnsanlardan tiksinebilirsiniz yer yer ama burada yaşananların toplumda her birimizin başına az ya da çok geldiğini fark edebilirsiniz. En değerli kendinizsiniz bunu anlayacağınız bir yapıt bütün erkek ve kadınların okumasını arzu ederim. Önerebileceğim kitaplar arasındadır.