Bugün çok mezar yapasım geldi. Aşiretolojiden birilerinin mezarını yapmayı düşündüm ama hiçbiri hayatta kalmaya hevesli olmadığı için mecburen hayali arkadaşım Rıfkı Can Aşiloğlunun mezarını yaptım. Canım Rıfkı Can’ım. Garibanlıkta bir numarasın. Seni seviyoruz. (Üşenmezsem çelenk yapıcam) 😭😔🤧