Buraya bir şeyler yazarken kendimi önemli bir şey yazmak zorundaymış gibi hissediyorum ama şu anda buraya giydiğim çorabın rengini bile yazabileceğimi fark ettim giydiğim çorabın rengi de beyaz bu arada
Bu aya normalde -4/10 falan veririm ama 3/10'a çıkaran canım Aşiretolojim var🙏 Saçma sapan duygusallaşmayın, beni korkutmayın. Damdan atlayanı diriltir bir de ben damdan atarım😘