·184 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2026 22:55 Konu güzel, anlatı zayıf. Bence bu kitap çok daha iyi yazılabilirdi.. Edebi derinlikten biraz yoksun. Daha uzun ve iyi işlense, hayatımızı sorgulatıp derin izler bırakabilecek bir kitap olabilirmiş. Baş karakterimizin vermesi gerektiğini düşündüğüm tepkileri vermemesi, aklımıza takılan soruların cevaplanmaması hoşuma gitmedi. Okunur mu okunur, anlam çıkaran da kendine göre elbet çıkarır ama herkes okumalı diyemiyor, maksimum 7/10 puan diyorum.
konu: 30 yaşında, kedisini ve annesini kaybetmiş, babasıyla küs, sevgilisinden ayrılmış, hayatta bir amacı olmayan alelade bir adam, birden çok hasta olduğunu, sayılı günleri kaldığını öğrenir. Haberin şokundayken karşısına Şeytan çıkar ve ona bir anlaşma teklif eder; ömrüne eklenen her 1 gün karşılığında dünyadan bir şeyi silmesi gerekmektedir.
Değer mi? Ya da ben buna değer miyim? ikilemini sorgulayan bir hikaye.