·400 syf.····Okunma: 14 Mayıs 2026 13:35 Kitabın sonunda kapağını kapattığımda söylediğim ilk cümle "Allah arkadaşın da hayırlısını versin" demek oldu.
3 hayatın bir şekilde birbirleri ile kesişmesi ve intikamin tadının ne kadar da tatlı olduğunun kanıtı demek isterdim ama değil
Anna, Liv ve Margot, hiç mi hak verecek bir karakter olmaz içlerinde! Ne yazıktır ki yok.
Yazarın ilk defa bir kitabını okudum ve umarım da devamı gelir @ephesusyayjnlari
Zira gerilim denince okumak istediğim satırlar bunlar.